OpenAI לשלב את SearchGPT ב-ChatGPT לפני סוף 2024

ורון שטי מ-OpenAI אמר גם שמפרסמים יקבלו פיצוי הוגן דרך 'תנועה תוספתית משמעותית מקהלים חדשים'.

SearchGPT של OpenAI, שהחברה אמרה שהיה אב טיפוס זמני כשהושק ביולי, ישולב ב-ChatGPT "עד סוף השנה".

כך אמר ורון שטי, ראש שותפויות המדיה של OpenAI, באירוע למפרסמי חדשות ביום שני, כפי שדווח על ידי PressGazette.

ללא שיתוף בהכנסות מפרסום. כשמדובר ב-SearchGPT/ChatGPT, נשמע שמפרסמים יכולים לצפות רק להיות "משולמים" בקליקים ותנועה. הוא גם ציין שמחפשים כיום רוצים תשובות, לא רק אוסף של קישורים.

הנה כמה ציטוטים מהופעתו של שטי בפסגת הצמיחה הדיגיטלית של Twipe בבריסל:

  • "אנחנו חושבים שיש כאן הזדמנות להביא תנועה תוספתית משמעותית מקהלים חדשים. ואז נצטרך לראות אם זה מספיק בעל ערך לשותפים כדי להישאר מצורפים."
  • "זה יהיה משהו שאנחנו חושבים עליו הרבה, אבל אני חושב שנתחיל עם ההצעה הזו של תנועה."
  • "מה שאנחנו רוצים לעשות זה באמת לאזן בין חוויית המשתמש של רצון למצוא תשובה על אירועים אחרונים או מידע לבין הצורך של המפרסם להיות מיוחס כראוי, מקורי ולקבל תנועה בחזרה לאתרים שלהם."
  • "שוב, מה שאנחנו מנסים לעשות כאן זה ליצור כמה שיותר שטח פנים לאנשים לחוות חוויה עשירה במידע, אבל גם ליצור הזדמנויות לקליק."
  • "אנחנו מאמינים שהם רוצים ללכת רחוק יותר, שהם רוצים ללחוץ כדי לאמת את מה שהם רואים, שהם רוצים ללחוץ כי הם סקרנים ורוצים ללמוד עוד, ושהם לוחצים כי הם סומכים על המקור שהם רואים והם רוצים פשוט להבין לעומק את המידע שמוצג להם."

חדשות מיוצרות על ידי AI. אף אחד לא רוצה לקרוא אותן, לפי שטי. אבל AI יצירתי יכול לעזור לעיתונאים ויוצרי תוכן "להעלות או להוריד רמה" של כתיבה "כדי לעזור להגיע לקהלים שונים", לתרגם אותה או להפוך אותה מטקסט לאודיו או וידאו.

  • "אף אחד לא רוצה לקרוא חדשות שנוצרו על ידי AI. אבל האם אנחנו יכולים להקל על עיתונאים להמליץ על סיפורים? למצוא את התמונות הנכונות בתוך ה-CMS? ליצור את תיבת ההקשר שיושבת לצד?"

למה אנחנו מתעניינים. למרות שיש לו רק כ-10,000 משתמשים בארה"ב, SearchGPT מביא יותר תנועה מ-Perplexity למותגים גדולים רבים, לפי פלטפורמת ה-SEO הארגונית BrightEdge. עם זאת, כל הכנסה מפרסום שמפרסמי חדשות יראו תהיה כנראה זניחה – כנראה אגורות על הדולר.

בעוד ש-ChatGPT לא יאתגר את השליטה של Google בחיפוש בקרוב, ל-ChatGPT יש סיכוי לגיטימי להפוך לשחקן בתחום החיפוש. בהתחשב בבסיס המשתמשים הגדול של ChatGPT, אופטימיזציה למנועי יצירה (GEO) תהפוך לחלק קריטי עוד יותר מאסטרטגיית ה-SEO שלכם.

מחפשים שירותים דיגיטליים? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
תוכן עניינים
כתבות בנושא
מחפשים שירותים דיגיטליים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם